Wednesday, September 29, 2010

Sibuk?

Adakah MEREKA suka pada kesedihan ?

Adakah MEREKA benci pada keceriaan ?

Adakah MEREKA tidak mempunyai perasaan ?

Pada SIAPAKAH kita patut PERCAYAI ?

Adakah pada KELUARGA yang sentiasa berada dgn kita ?

atau

Adakah pada TEMAN-TEMAN yang sentiasa menceriakn ?

atau

Adakah pada TEMAN ISTIMEWA yang kita sayangi ?

Jawapan hanya ada pada anda !

Bagi saya kita hanya PERLU MEMPERCAYAI DIRI SENDIRI kerana HANYA KITA TAU APA YANG TERJADI . Bukan tak boleh percaya pada semua diatas tapi SAYA LAGI MEMPERCAYAI DIRI SENDIRI !

To YOU !
Dah henti-henti kan lah membawa mulut . Aku cerita dekat kau supaya aku dapat released tension . Tapi kau , pergi tambah-tambah cerita pasal aku ! Dan jangan harap aku nak bagi kau pinjam barang-barang aku ! Go to hell BROTHER !

No comments:

Post a Comment