Tuesday, January 17, 2012

Blog ni ibarat diari perjalanan hidup Faizahazmi. Apa yang dilakukan oleh saya, sama ada apa yang saya makan, buat, keluar atau apa je, semua akan saya coret dekat sini. So blog ni takda lah khusus untuk satu benda saje :)

Masuk office lewat 10 minit tapi takda sape pun marah, sebab selalukan datang awal 1 jam. Hahaah. Masuk terus on laptp dan buat kerja. Tiba-tiba mata kiri belah atas berkelip, apa terjadi?

Terus text Farah. Farah cakap ada orang dekat rindu dan nak datang jumpa aku. Siapakah? Mesti AHA! Esokkan birthday dia ^_________^ wahai Cik Farah, kau jangan terkejut lah kalau AHA datang betul-betul. Hahaha -__-

Tengah buat kerja, tetiba rasa nak tukar blog skin. Nak bagi tulisan ni nampak besar sikit. Ini dah lama-lama tengok rasa kecik semacam je saiz dia. dulu nampak kemas je tapi sekarang ah serabot pulak! Tukar nantilah. Tengok, mata berkelip lagi !

Satu perkataan yang boleh menggambarkan Faizahazmi sekarang ialah LAPAR. Serious aku lapar, yang ada atas meja ialah limau mandarin, gula Torrone dengan air teh bunga kotak. Limau tu dah aku keluarkan dari plastik dia, tapi untuk dimakan belum lagi, mampu menjeling je limau tu! Hahaha :D

Baru 11.21am, bila nak pegi makan ni? Dah buat short list ni, apa yang nak beli selain nasi bungkus. Okay saya nak beli keropok Rota! Dulu Fyah yang selalu beli, aku dengan Fikri pau jelah. Fikri lagilah tak pernah beli rasanya! Hahaha. Fyah, aku rindu kesengalan kau!

-____________________________________________-

Kbai.

No comments:

Post a Comment