Thursday, January 19, 2012

Karangan yang panjang berjela sambil naik juling bila membaca.

Tengok tajuk, macam seram je. Hahaa, saja nak bagi korang tertarik. Ok straight to the point bebeh.

Semenjak kerja ni, memang takde masa nak karang semua ni terus dari blogspot. So bila ada masa-masa senggang dekat office ni, baru karang ayat yang panjang berjela yang tak pernah aku buat time SPM dulu. Hahhaa. Dulu karang pun simple je ayat, asal cukup patah perkataan, okay kemas dan blah dari dewan. Kanak-kanak, jangan ikut perangai ni =__=

Sekarang kena karang dekat word dulu dan lepas tu, baru post dekat blog ni. Tu la panjang gila aku karang, kang kalau aku karang dekat blog ni, ibarat aku tak karang apa-apa. Setakat dua tiga ayat then aku BYE, lagi buat orang nyirap baca blog aku kan?

Haaa baca la apa lagi. Panjang dah aku karang ni. Aku sendri pun tak tau aku nye blog ni ada orang baca ke tak? Tapi ada post dekat Facebook / Twitter aku bila update.

Bila korang dah baca, sila tinggalkan komen dekat chatbox sebelah tu >>>

Nanti Faizahazmi akan balas satu persatu. Bajet artis je aku ni. Hahaha

Agak-agaklah kan, apa korang rasa yang patut diubah dalam blog ni. Bagi aku, yang cantik Cuma header keylock tu je. Aku nye ada dekat situ jugak :p

Bagi pendapat okay, pendapat yang aku rasa boleh pakai, nanti aku bagi chocolate. Hehehe :) selamat ya kawan-kawan.

Aku dah taip panjang giler ni. Kalau takde sape baca pun aku tak kisah. eh harap-harap adalah.

HYE KAWAN BARU !

No comments:

Post a Comment