Thursday, January 12, 2012

sejuk

Harini masuk office dengan rasa malas yang amat sangat. Dari rumah lagi dah rasa malas tu tapi taklah tunjuk kat baba. Yes, saya bosan! Nak buat keje pun tiba-tiba rasa blur =.=

padahal dah seminggu eh dah 6 bulan buat keje ni, Faizahazmi oii !

Buat kerja semua lambat-lambat. Dah siap Sivik 1, dapat Sivik 3 balik. Belum buat suku Sivik 3 pun, dah dapat Sivik 1 Tema 2 pulak. Ha amik kau keje dah mula bertimbun atas meja ni.

Orang kata kalau nak berjaya memang kena keje keras sikit, betul ke? Tapi aku dah penat buat keje ni. Mata dah mula mengeluarkan apa yang tak patut keluar, bahu pinggang dah mula sakit. Kulit dah makin kering gara-gara duduk bawah aircond.

Faizahazmi dah letak 1 botol losyen Vaseline okay! Dan duduk office asyik lapar je =__________=

Sekarang balik je dari office, atas motor dah menguap. Nampak benar keletihan tu walaupun orang tak tau apa yang kita buat dalam office tu

padahal aku duduk sambil main Pastry Passion Deluxe je. Dah hampir nak jadi penolong chef ni. Hehee

tapi serious if buat atau tak buat kerja, memang penat. Maybe sebab duduk and tak bercakap langsung kecuali time rehat. Ha dalam pantry tu asyik bergosip je. Kahkahkahh. Oh tempat masih di depan pantry -__________________________-,

Kalau sebelum ni, selesa untuk menaip ayat-ayat ni balik tapi harini ah takde masa aku nak menaip balik. Buang masa! Penat la weh -.- so aku C&P je walaupun keje ni actually memang kena C&P je. Sebab softcopy para-para editor dah buat.

Bak kata Miss Mok “lebih baik diorang tak payah buat ini softcopy if you nak salin balik” dengar jelah okay

eh semalam birthday Datuk Siti la. Happy Belated Birthday ye Tok Ti ! Semoga dapat baby cepat !

bajet Tok Ti baca blog aku yang entah pape ni =___= Tetiba. Lalalalalla.

Dahh 11.11am, bila nak rehat? Ikan pari masak asam pedas dalam pantry duk manggil aku je ni. Pagi tadi makan kuih tak kenyang, dahtu bedal pulak Simply Chewy Guava. Tetiba boleh minat kat gula-gula ni pulak.

Erm bilalah kedai Aceh tu nak jual Cocopie aku ni ? Rasanya itu pie yang paling kenyang kalau duduk dalam office ni. Even time practical dulu pun, selalu gak beli benda alah tu. Lepas tu, jangkit bawak pegi kolej.

so aku heran nape Miss Low cakap aku kurus? Tang mana kurus pun aku tak tau +____________+ tetiba lagi. Blog aku, sukati lah. Hahaha.

Semua duk tanya tak sejuk ke? Kakak abang sekelian, ye saya sejuk :) tolong saya? Hehehe. Tapi bila dah lama-lama kena air cond ni , rasa macam dah sebati dengan diri. Wakakakakka . laa korang tak tau ke dulu aku penah duduk dalam eskimo? Eh betul ke? Ermm pape laa.

dah macam dalam i-city aku rasa

No comments:

Post a Comment