Tuesday, March 27, 2012

Business.

Assalammualaikum Bloggies. Sorrylah sebab lama tak update blog yang hampir-hampir nak ada semak ni. Beeezzzzyyyy gilerr ! ni pun ada post-post yang tak sempat nak post lagi, penuh draft je =__=

Harini ada masa, terus bukak blog khas untuk update. Serious kau menggelabah weh! Korang mesti baca tajuk atas tu kan? Yes business. Im helping my family’s business every weekends. Sebab tu lah sangat sangat sangat beeeezyyyy !

Isnin sampai Sabtu dekat office, balik Office terus gerak Langat tolong ma pulak. Amik kau, takde masa untuk diri sendiri ni.

Actually dari dulu ma dah jual all those things macam tudung, baju muslimah, kain ela semua ni. Selalu ma jual hand by hand dengan kawan-kawan dia tapi sekarang nak tukar mood pulak. Memandangkan busu bukak booth Etiqa dekat situbooth ke?ah lantaklahh. So kiteorang eh salah-salah, ma pun join adventure dengan busu. Busu bukak hari-hari tapi ma bukak weekends je. Takde sapa nak jaga memandangkan semua beezyyyy, yes kami semua pekerja cemerlang :) hahah tetiba melalut.

Sebelum saya mengakhiri hujah saya, saya mencadangkan anda semua, ya ANDA SEMUA jemputlah datang ke booth saya yang buruk lagi HODOH tu untuk membeli belah ye. Hehee. Oh nanti bila I ada upload dekat fb, i bilang uolllsssss okay?

Terima kasih kepada adik Sepet saya kerana teman saya semalam. Oh nama dia Solleh, ada sesiapa nak kenal dengan dia, bilang dekat i okay? Picture? Soooooonnnn ! (mati aku kalau budak ni baca) hahaha.


No comments:

Post a Comment