Friday, May 25, 2012

Bulan yang SIBUK.


Dari awal bulan sampai hujung bulan ni, asyik sibuk dengan business, office, meetings and stuffs. Sumpah penat! Aku tak tau macamana menteri boleh handle satu negara? Kalau tetiba ku TERJUMPA menteri, ku teringin nak tanya ...

‘tak penat ke jadi menteri? Yelah, sekarang dekat sini, nanti lagi sejam dah kat tempat lain. Penat tak?’

panjangkan soalan aku? Menteri, jawab soalan saya please? *sumpah aku nak tau*
pagi meeting, lepas lunch masuk office mengadap PJK. Ok sumpah aku mengantuk.

MEETING + PJK = TIDUR . terima kasih .

Mata dah macam ada laser, MERAH plus pedih plus kabur. Harini memang ku TATAP skrin lappy DEKAT-DEKAT.

Aku terlampau penat -.-“ eh Juniors cakap saya kurus! Hahaha! Penat geleng kepala juga harini, dah macam artis tadi, jawab gosip-gosip semua. Huahuahua. Nanti kalau dah ada boyfriend, Faizahazmi bilang pada uolls okay? Hihiihi *gelak sopan*

Nak kena fikir event raya untuk Alumni ni. nak buat satu event yang boleh semua exstudents attend dan bergembira. AbgPENGERUSI cadangkan beraya bersama anak-anak yatim. Well itu adalah event yang sangat murni tapi takutlah takda yang nak attend.

Ok ini khas untuk exSTUDENT KualaLangat, ShahAlam dan Klang.
Pleaselah supports Alumni ni. Bukan untuk sesiapa pun tapi khas untuk korang :) Korang should attends events yang akan dibuat kelak. Hanya bayar RM50 untuk keahlian seumur hidup je. Macam-macam aktiviti yang akan dibuat pada masa akan datang tapi kalau korang tak support, siapa lagi nak support? Renung-renungkan lah, dan selamat beramal :)


gambar ni tiada kena mengena pun dengan entri. saja :)