Friday, September 7, 2012

Nak belanja Snogurt lah.

Sama macam Tutti Frutti lah

itu yang aku cakap dengan adik aku. Aku dah semangat nak belanja, dia boleh malu-malu pulak gara-gara dekat kaunter tu ada dua orang gadis. Hello! Ingat gf kau kat PJ tu -.-'

Main tarik tali je lebih kurang lima minit. Akhirnya aku jugak yang mulakan langkah, ,masuk kedalam kedai yang bertemakan putih pink tu. Ayat pertama yang aku cakap dekat dua orang gadis kaunter tu adalah

amik sendiri en?

Hahaha! Mula-mula aku yang cakap dekat adik aku yang kedai ni sama je macam Tutti Frutti, last-last aku tanya balik dekat gadis kaunter tu. Apa ke bengong aku O.o'' ahh tak kisahlah.

Mesti korang macam hairan, apa yang aku makan ni sampai aku boleh cakap ia sama dengan Tutti Frutti? Korang pernah dengar Snogurt tak? Tak silap ini business pelakon Raja Farah tu.



Antara perasa yang ada :) yummeeh!



see! betapa khasiatnya benda ni :) Tengok dah terliur -.-' Korang cubalah try. Murah dan sedap! dah banyak kali mention sedap, sila bagi saya makan free ye, Snogurt. hehehe 




Sampai bergegar adik nak makan -.-'


betul-betul menikmati. sempat fikir apa rasa tu :D


tengok la tu, adik betul-betul menikmati Snogurt hasil campuran Chic Chocolate + Just Snogurt + Wild Berries + Mashmellow + Sweets. Sedap!

Cawangan Snogurt ni ada banyak. Ada dekat Shah Alam, Kajang, Bangi, Putrajaya, JB dan akan dibuka di Kelantan, insyaallah. 

Nanti nak ajak MaBaba pergi Snogurt lagi 

Klik : Snogurt

Selamat mencuba !

No comments:

Post a Comment