Tuesday, December 11, 2012

Fahrin Ahmad

Assalamualaikum.

Tak tahulah apa yang sebenarnya tengah fikir. Memang lately banyak berfikir. Fikir tu, fikir ni. Haishh macam-macam *sigh*  hati jiwa masih kental lagi. Hahaha jangan risau. Biasalah jiwa masih muda. *aku dah mula rasa aku merepek*

Aku dulu minat gitu-gitu je dengan mamat sorang ni. Minat dia sebagai pelakon yang berjaya buat hati aku yang macho ni cair lah. Walaweii macho la sangat en? HAHHA *sila muntah* Sebenarnya dah lama aku nak share dengan uolls tapi disebabkan kekangan masa yang sangat HEBAT mengalahkan PM, itulah sebabnya tak dapat nak share cerita ni. Maaf ya. 

During Raya haji haritu, TV3 ada pasang telemovie Cinta Halal , kan? So sejak tengok Cinta Halal , hatiku sudah terpaut dengan sidia. ehcehhh :D *Muntah je,aku okay* So lepas habis telemovie tu, terus tweet dengan dia, tapi hampa tak reply *nangis* 

Nak jumpa Beto Kusyairi, tak tau lah bila kan *emo lebih* 

so yes, Ahad lepas dapat jumpa beliau. Yes, Fahrin Ahmad uolls! Bukan Fahrin je, ada Aiman dengan Tasha Shilla jugak. 1st impression jumpa mereka, Tasha Shilla sangat baik dan sangat menghormati orang. Good TS! Aiman? ermm okay jugak plus tinggi sangat! And yes, si Fahrin sangat hot! hewhewheww. 

Ini yang terjadi di Twitter sehari selepas Fahrin ke Abu Dhabi.


Akhirnya dia reply my tweet kan? Hahaha. Keterujaan melampau sangat sampai FarahSidek perasan. HAHAHA!

Take care guys! Jumpa balik sebulan dari sekarang :)

Gambar akan diupdate soon. Adioss

No comments:

Post a Comment