Thursday, September 26, 2013

Polis

Assalamualaikum.

Cuaca harini macam best jer. Sejuk dari pagi sampai sekarang ni ha. Tak tau lah aku sorang je ke rasa sejuk macam ni, itu tak pasti. Tapi apa yang pasti dalam office ni, walau cuaca panas terik macamana pun, dalam ni tetap maintain sejuk. Hhehe. Eh even blackout ke, tetap sejuk. Kau mampu? Hhahaha meja aku je sejuk je okay. Staff yang duduk depan pintu sana dah mula kipas-kipaskan diri akibat panas. Hehhe aku je rilex. Weee~

Pagi tadi memang ada kejadian paling kelakar yang selama ni aku selalu cakap dekat adik aku. Tapi dia tak pernah nak percaya. Selalu dia marah aku balik. Ha amik pagi tadi kena tahan dengan polis. Depan balai lagi okay! Gila sape kata aku tak cuak. Cuak weh! Tapi aku kontrol. Hhaha aku boleh gelakkan adik aku sebelum polis tu check IC/Lesen dia. hahaha!

Polis tu tak tahan semua orang. Dia tahan certain people je. So adik aku ni tergolong dalam certain people lah kan? Then polis tu tanya 'Hafiz ni duduk mana?' Aku jawab 'duduk Taman Sutera lah. Dalam ni kampung kiteorang'. Aku sebenarnya menyirap jugak bila polis tu tanya adik aku duduk mana. Bukan apa, kau takkan tak tau beza kad pengenalan Malaysian dengan PR? alahaii. Lepas tu, terus dia bagi kiteorang gerak. Aku atas motor dah bantai gelakkan adik aku. Benda macam kelakar. Sampai aku mintak izin dia nak publish kat blog. Hhahaa!

Nasiblah kau chik dapat kakak mengong macam ni. Wakakaka! Balik kang nak sambung gelakkan dia. Hhahaa! Mesti dia maki aku. Aku dah boleh agak dia akan maki aku on the way nak balik nanti. Hahaha. Sampai sekarang aku teringat-ingat kejadian pagi tadi. Ni ma dengan baba tak tau lagi aku rasa. Bayangkanlah dorang tau .... hhahaha!

No comments:

Post a Comment