Tuesday, October 29, 2013

Kerja Gila

Assalamualaikum

Sejak adik beli topeng Ironman ni, aku punya fikiran memang nak buat kerja gila je. Yelah macam pergi mall pakai topeng ni. Memanglah orang akan pandang, itu pasti tapi macam cool gila kalau dapat buat.

Aku teringin nak buat kerja gila macam tu. Macam Ahad lepas, pagi-pagi aku dah pergi car park dekat rumah aku tu pakai topeng Ironman ni. Lepas tu, berdiri dekat court badminton, amik gambar. Aku tak letak gambar tu dekat mana-mana lagi kecuali dekat dp bbm aku. Hahaha saja.
 

Tengok adik, dengan patung jagung dia pun, dipakainya topeng Ironman ni. Tapi aku suka. Macam hebat gilaaa. Hhehe. Ada jugak gambar dia dengan topeng ni, tapi lain entry aku up. 

Aku akan buat kerja gila ni lagi. Bila? Itu tak pasti. Tungguuu!

Kbai.

No comments:

Post a Comment