Saturday, October 19, 2013

Terima kasih

Assalamualaikum.

Malam-malam macam ni, korang jangan expect aku nak cerita apa yang terjadi dekat aku sepanjang minggu ni. Aku masih lagi mood raya dan baru baik sakit. Syukur takde apa-apa yang teruk. Doktor pun cakap okay cuma aku kena makan ubat yang superdupper banyak. Okay mekasih doc. Hmm

Mood malam ni tengah swing. Aku tak tau kenapa. Aku tak tau kenapa lagu dalam playlist aku malam ni semua nak bagi aku sedih. Dari lagu Aizat ke Akim ke Nsync ke Ainan Tasneem ke Anuar Zain .. Haishh. Nak delete, sayang. Jadah sayang lagu?

Anw thanks Oppa sebab sudi dengar merepek ai yang entah pape ni. I've tried, oppa :( ... Farah, Pina thanks eh sahabat!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment