Friday, January 3, 2014

Hari Pendaftaran PraSekolah & Sekolah Rendah

Assalamualaikum.

Sabtu tahun lepas. Hehhe. Nampak sangat aku malas nak update blog sampai cerita tahun lepas pun masih ada. Jangan risau, ini cerita kedua akhir untuk tahun lepas. Hhehe. Cerita akhir nanti aku update bila aku dah ingat apa yang berlaku. (ke aku takkan update ni?)

Kejadian berlaku pada Sabtu minggu terakhir bulan Disember. Ada hari pendaftaran untuk pra-sekolah, darjah 1 dan darjah 6 rasanya. So untuk tahun 2014, busu meniaga dekat kantin sekolah rendah dekat rumah opah ni.

So pada hari kejadian, semua orang bertungkus lumus kerja. Yelah, kira 1st day meniaga lah kononnya. hehe.


Ini port pakteh dengan BangMer. Depa akan buat air. Sedap atau tak, mai datang rasa. Hewhewhew. Jangan risau, kami guna Milo. So confirm akan sentiasa rasa cergas dan bertenaga! Hahah


Sedang semua orang sibuk didepan melayan pelanggan, aku lebih rela duduk dekat dapur. So takda semak aku kira nombor. Hhahaha. So kita selfie lah sendiri. Tanpa filter. Ye aku semakin tembam dengan sangat-sangat BERJAYA! Sigh.



Dipilih ... dipilih .. Semua makanan ni buat sendiri okay. Kecuali air kotak and all those jajan.





Begitulah keadaan di kantin sekolah rendah ni. Nampak semua orang bekerja keras. Bagus! Keep it up guys :D

No comments:

Post a Comment