Thursday, March 13, 2014

Stress!

Assalamualaikum.

Lama sangat tak menjengah ni. Okay kali ni aku betul-betul sibuk. Artworks non stop tapi aku bangsa yang rilek je kalau artwork banyak macamana pun. Aku malas nak serabutkan kepala aku yang dah memang serabut. So chill sudah.

Tapi kalau hari-hari chill je, pun tak boleh jugak tu. Start dari semalam, aku dah stress. Stress yang sangat teruk sampai aku rasa aku taknak bangun pergi kerja dah harini. Serious. Harini aku dah triple stress, so korang rasa stress aku ni teruk ke tak? Dah triple maksudnya TERUK lerr. Sabar jelah aku.
 

Nasib kepala aku tak meletop lagi. Tu maknanya sabar aku masih ditahap bagus lagi. Bagus!


Bila aku stress, selalunya aku akan lapar. Aku tak tipu. Korang pun macam ni jugak kan? Okay kalau tak, hmm tak kisahlah yang penting aku macam tu. Aku stress, aku lapar. Tapi kalau tak stress pun lapar jugak, macamana? Hahha! Aku pun tak tau aku nak kurus macamana kalau dah setiap saat fikir makan. Haaa stress lagi -______-''
 

Dan aku rasa aku perlukan percutian yang panjang selain dari makanan. Sebab aku rasa otak dan mata aku dah penat sangat. Aku rasalah. Hehe. Aku nak suasana yang tenang je untuk dapatkan balik mood aku ni. Mood yang rajin untuk update segala medium sosial yang aku ada. 

Macam sekarang, facebook aku deactive. Malas! Twitter? Hmm adalah update tapi tak aktif macam dulu. Kadang-kadang satu hari aku tweet satu ataupun takda langsung. Whatsapp? Kadang-kadang reply, kadang-kadang baca je. MALAS SANGAT DAH AKU NI -.-''

Okay, sebelum aku sambung buat kerja, meh aku hiburkan korang dengan lagu fav aku, Diamond Girl - CNBLUE .

)

안녕. 나는 시간이 나있는 경우에 나중에 업데이트 할 예정 ^.^

No comments:

Post a Comment