Wednesday, April 16, 2014

Kambing Bakar Vavavoooom!

Assalamualaikum.

Embedded image permalink

Motif letak gambar Yonghwa sebagai mukadimah post? Hahha saje uolls. Nak cari semangat jap. Hhahaha! Ni pun dah 3x iolls resize. Ingat nak letak yang gedabak besar tapi takut uolls muntah darah pulak kan, sape susah? ahkak jugekkk :p

 Aku dah start membizi ni. Dah takda masa untuk blog semua tapi harini sajalah nak up entri sebagai pembuka semangat harini. Pembuka semangatlah sangat kan. Hmm whatevaaa lah. 

Motif aku up entri ni sebenarnya nak cerita yang aku sarapan nasi dengan daging kambing bakar yang vavavooomm tadi. HAHAHA! Sedap giloooo weh. Favourite seisi keluarga. Perghhh boleh bertakung ayaq liuq ni =______________='' Semalam dinner tu, breakfast tu. Nasib tadi aku dah habiskan, kalau tak, tengahari pun makan tu agaknya. Hewhewhew.

Lepas tu pergi kantin, beli roti hotdog 4 biji pulak. Sampai office makan lagi. Ingat nak simpan untuk petang ke atau kejap-kejap lagi ke. Yang adoooo, roti dah selamat mendarat dalam perut aku dah. SEMUA TAU. SEMUA =____________=''

MACAMANA KAU TAK GEMUK PEJAH Oiiii ?!!

Marilah kita berpuasa agar baju raya muat dipakai bila tibanya hari raya T___T

No comments:

Post a Comment