Monday, June 9, 2014

Adeeb's Birthday Celebrations


Setelah dijanjikan, akhirnya aku ada masa untuk up entri birthday Adeeb. Walaupun tak semua gambar ada (ada lagi dekat busu), tapi aku up jugaklah. Mostly gambar yang aku up ni, semuanya selfie atau groupfie. Sukahati aku je buat nama groupfie. Tak kisahlah.

Gambar yang bukan selfie / groupfie ni akan menyusul dientri yang lain, itupun kalau aku rajin dan tak sibuk ye. 

Majlis start lepas Maghrib. Ramailah yang datang. Orang kampung jelah yang ramai. Tapi makanan tetap habis uolls. Ada bbq semua. Aku je dah ngadap kambing tu dah dua round. Sedap tau. Ya Allah, my saliva -.-' Hahaha buruk perangai.

Korang tengok gambar jelah eh. Sesambil tu, aku celah lah mana yang patut :)
** korang boleh abaikan muka aku, sebab aku dah malas nak senyum ** hahah

Iolls : Firdaus : Kak Atin
 
Baba!

Aliff

Gambar ni baru ada KakNana. Nak tangkap berdua, sekali semua serbu. 
Happy Birthday Kakna!





 


Kak Atin with birthday boy.


Aku mampu untuk bergambar dekat banner je. Meriah gilaa banner tu.
Dan cantik dan express! Dan aku gemuk. Okbai.


Kak Fifi.

Mommy!

Daniel : Meeeeee : Busu (Birthday girl + Birthday boy's mom) : Kak Atin

Meeee : Paksu : Ain : Birthday girl / boy (Adeeb / Busu) : CikYah

And, last but not least, my liltle brother yang tengah sakan main basikal baru dia tu !

Okay, gambar Zikri nampaknya takda. Kenapa? Sebab dia duk lepak dengan geng-geng sekolah dia, which is cousins jugak. Depa semua sekolah sama. So bila dah balik kampung, still lepak sesama jugak.

Anw Happy Belated Birthday Busu and Adeeb !


p/s: Busu dengan Adeeb share birthday yang sama. 31 Mei 2014 :)

No comments:

Post a Comment