Wednesday, June 18, 2014

Menu birthday

Assalamualaikum.

Otak aku tengah loading jap. Kejap eh.

* * * * * * * * * *  10 minit berlalu * * * * * * * * * *

Dah 10 minit berlalu pun, aku masih di takuk yang sama. Haha. Takda idea tapi nak menaip jugak. Gigih ni sambil taip sambil fikir apa nak borak. Oh yaaaa! Jumaat lepas, yakni 13 Jun, aku dapat surprise celebration dari family aku. Terkejut jugaklah sebab tak sangka. Haha dah tua kan, so ingat takda dah.

Paling aku surprised adalah menu ma masak malam tu. Bihun Goreng yawww!! Kenapa aku terkejut sangat? Sebab pagi tu, aku baru update dekat blog, dengan harapan Sabtu ma masak bihun goreng as breakfast tapi ma macam tau-tau je aku teringin. Aww thank you ma!

Lepas tu, masa tengah tolong Busu dengan KakNa buat karipap, tiba-tiba Ma panggil suruh potong ehemms my fav cake! Gilaaaa tak terkejut?!! Aku terus buat muka terkejut :O Biasalah hidup iolls kan suka berdrama. Hahaha! Memang bestlah.

Dan hadiah birthday tahun ni adalah paling TERBAIK dan paling GEMPAK vavavoooom untuk aku. Apa dia? Hmm biarlah ia jadi rahsia aku, family dan bestfriends. Aku siap berdrama masa tu. Air mata gugur doh! Gilaaa drama betul =.='

Sabtu malam tu celebrate birthday Opah dekat PortKlang. Will update about it soon. Sebab aku malas nak edit gambar semua. Hehe. Aku up gambar menu je, boleh tak untuk harini? Bolehlah eh? Hehe.


Tadaaaaaaa. Menyelerakan, kan? Haaaa lapar!! Ada lagi yang tak sempat nak amik gambarnya, dah selamat mendarat dalam perut. Macam ayam lemon, fav seisi keluarga, nasi goreng, ketiaw goreng, mee goreng kot. Semua habis. Alhamdulillah.

Aku tengah menggila lagu ni. Okay, lagu lama ni. Dalam album Bluelove - CNBLUE kalau tak silaplah. Ada part rap tapi tak laju sampai berbelit lidah. Hehe. SO enjoyssss :)
 
Love Light - CNBLUE





No comments:

Post a Comment