Friday, June 6, 2014

NEXT, entri Kambing Golek

Assalamualaikum.

Dah masuk bulan Jun. Bulan yang buat aku semakin tua. Hahhah. Tapi aku tetap nak feeling muda :) Ada orang nak feeling tua ke? TAK ADA okay! Kalau ada, kira dia pasghah lah. Hahah okay gurau. 

Aku masih sibuk mengalahkan menteri ni. Ingatkan habis Mei, boleh rileks tapi nan adoooo! Nak pulak sekarang tengah update barang-barang baru, lagilah membukit kerja tapi macam biasa, aku buat rilek je, menghadapi dengan penuh tenang dan suci. HAHAH!

Aku sebenarnya belum ada kesempatan nak up entri birthday Adeeb. Entri tu lagi belambak gambar selfie aku dengan cousins aku. Banyak gilaaaaa! Cuma kali ni takda gambar makanan sebab aku terlampau kusyuk menikmati kambing golek. Sedap, marvelous, tiptop dan vavavoooom!! Aku makan banyak jugak kambing tu. Yang lain makan sikit je.

Tunggulah aku ada masa free sikit, aku update okay?


Terimalah selfie of the day dari Faizahazmi :)
 

읽어 주셔서 감사합니다. 안녕.

p/s: Dah takda idea untuk tajuk. Haha. Maaf.

No comments:

Post a Comment