Friday, August 8, 2014

CNBLUE BALIK RAYA !!

Assalamualaikum.

Selamat pagi uolls ^^ Dah sarapan? Apa menu korang pagi ni? Haaa aku makan roti canai je dengan adik-adik aku kat mamak. Anw aku bukan nak cerita pasal roti canai ke apa ke, cuma aku tengah nak isi masa dengan mengupdate blog ni sementara sistem tengah update ke bulan Ogos. Aku dah standby kerja semua depan pc, tinggal nak on sistem je tapi tulah, depa tengah update lagi. Okay sabar.

Aku harini half day. Biasalah, nak jumpa boipreng. Dia baru sampai malam tadi. Kesian dia, muka penat tak ingat. Hahaha boipreng kununnn. Puihhh~ Hahah takdalah, aku nak pergi mengembara sebenarnya. Tak lama pun, kejap je. Isnin depan aku masuklah kerja balik :) Jangan rindu aku okay? Hhehe ^^

Oh berbalik cerita boipreng tu, yes, CNBLUE are here~ Dorang dah sampai malam tadi around 9.30pm macam tu. Aku tak sure. Yelah, esokkan konsert dorang kat Stadium Negara. Huh, how I wish I can go there .... Takpe, aku support dari jauh je :D

Paling win, hashtag untuk dorang yang dibuat oleh admin Boice MYCNBLUE. #CNBLUEbalikraya !! 

                                                Pic credit: @IceCool03

Memang kenalah dengan hashtag kan? Hahah. 

I is nervous okay masa tau dorang dah sampai KLIA. Hahah. Aku tak tau pasal apa aku nervous. Gigih check laman sosial nak tau update pasal dorang. Tulah, tengok muka Yonghwa, hmmm nampak sangat dia tengah penat. Get some rest please, Yongg~ Oh semua orang tertanya-tanya leher Jungshin dah kenapa? Macam merah-merah. Dah lah Malaysia panas sekarang, confirm pedih. CONFIRM! 

So to Boice, have fun tmr guys!

No comments:

Post a Comment