Friday, August 15, 2014

Lee Jong Hyun & Melody Day - 사실은 말야 (Young Love)

Assalamualaikum.

So harini aku masih lagi dalam mood santai depan pc dari pagi sampai balik nanti. Haha. Kerja dah siap sebelum lunch dan petang takda kerja. Eh ada tapi satu je dan dah setel pun. So sesambil berbalas mesej dari Pinot, aku macam terpandang satu gambar yang boleh buat semua Boice pengsan sambil menangis. Serious weh! Aku ada rasa nak pengsan tapi tak pengsan pun cuma tergamam je. Menangis pun tak. Heheh.


The view of Park Dalhyang's body !! Rasa nak pengsan kan? Hahaha I know *kesat air mata* Timeline aku penuh dengan gambar ni. Boice duk RT dari pagi tadi. Fuhh mula-mula tengok, nak gugur jugak jantung. Dulu takda pun expose macam ni, sekarang badan dah tough, amboii kemain awak ye, Yongg~

Tapi aku rasa, sekarang ni dia macam kurus melampau. Aku suka tengok masa zaman Heartstrings. Tak cengkung sangat macam sekarang. Ke mata aku yang problem? *curious* Tak kisahlah, janji dia sihat, sudah. Yang lain, pandang sipi je. Hiks. 

Apart from Yong's story, Lee Jong Hyun dah ada lagu baru. Feat dengan Melody Day. Siapa Melody Day? Hahaha aku tak kenal pun. Aku tau lagu ni sebab trending semalam dekat Twitter. Dan aku dah dengar dan aku dah TERsuka dan aku rasa lagu ni best gilaaa! Walaupun tak faham tapi aku suka muzik dia. Best. Tu kat bawah ni, aku ada letak lagu ni. Check it out ~~

Lee Jonghyun (이종현) [CNBLUE] & Melody Day (멜로디데이) - 사실은 말야 (Young Love)


Harap korang suka dan Happy Weekends uolls ^^

No comments:

Post a Comment