Tuesday, January 6, 2015

Hari pertama 2015

Assalamualaikum.

Hari pertama 2015. Takda buat apa sangat. Bangun macam biasa, kemas rumah semua. Lepas tu Achik bangun cakap ada kek dalam peti ais. Bukak-bukak peti ais je ...


Tadaaaa ~~~ ~~~ ~~~


 

Victoria kek kot nama dia. Aku nama kek tak tau sangat. Tapi suka je kalau dapat makan. Hahhaa. Macam biasa kek dari Bread Talk. Sekarang aku dah suka gila dengan donut gula dia. Ya Allah lembut gila walaupun kau dah panaskan balik. Memang meletopss ah. Me like it 





Nampak sedapkan? Memang sedaplah cerita dia. Walaupun kek ni bertapa dalam peti ais adalah dalam dua malam (rasanya), tapi kek ni still lembut macam first day. Serious talk ni. Aku tak suka kek yang keras lepas semalam duduk dalam peti ais. Tapi ni tak ok. Lembut gilaaaaa ♥♥♥♥♥♥♥

Petang tu, balik rumah Opah. Ada makan-makan sebab Opah dah keluar wad. So kerumah Opah lah kitaaaaa~

Sampai-sampai je, tengok atas meja penuh dengan makanan. Fav part ! Tolong apa yang patut. Semua dah ada, barulah kita mencekik. Ahhh dalam banyak-banyak menu, adalah tiga jenis aku tak sempat nak makan kot? Kenyang dah.

Ni antara yang ada atas meja. Air tembikai je. Which is, aku tak boleh minum sangat. Kang mulalah check in toilet. So, minum air sarsi jelah eh. Cili potong tu telah buat aku check in. Aku rasa perut aku dah blacklist makanan pedas-pedas ni. Asal aku makan je, mesti aku check in. Stress betul !


Ayam lemon tu ... Sedapnya ..

No comments:

Post a Comment