Tuesday, January 20, 2015

Solemnization #FuzaNapi

Assalamualaikum.

Hari nikah, 17 Januari 2015.

Aku datang rumah maktok agak lambat sebab tolong ma siapkan lauk tambahan dekat rumah. Senang. So lepas dah siap semua, ke rumah maktok lah kita semua. Majlis nikah yang sepatutnya berlangsung jam 3 petang, tunda ke jam 4.30petang (lebih kurang since pihak lelaki lambat). Weolls, dah penat tunggu ok. Sabar jelah haishh.

 

Aku kira sempat balik Tekali jap jumpa Opah sebab majlis delayed kan. So gambar atas ni boleh dikira OOTD aku lah kan? Hahha jadilah dari takda. Aku sebenarnya nak amik gambar adik tapi tak nampak. Gelap! 

Lepas tu, dah nak 3.30petang, baliklah ke rumah maktok. Tengok dorang semua duk selfie dengan pengantin. So takkan aku nak tengok je? Aku tengok ada props, so aku cari yang berkenan je. Dapatlah .... (refer gambar bawah)


Muahahhaha korang jangan keji aku banyak sangat. Ada lagi satu, tapi aku macam tak jumpa dalam phone. Ke gambar tu dalam camera pakndak? Hmm biarlah, sekarang aku tepek je mana yang ada yooo~~
 
 

Pengantin dan mak pengantin.
Maklang & Fuza




Pengantin dengan bestfriend dia

Bila aku check phone aku, sebenarnya belambak gambar dorang selfie. Semua bergambar guna phone aku. Tapi sorry gals, I letak gambar yang cantik dan of course, gambar I kena lebih. Hahhaa!
 

Happy for you, dek :)

Kini masanya telah tiba ....
 
 

Dan jam 5petang (lebih kurang lagi), Fuza dah selamat menjadi isteri kepada Napi dengan satu lafaz sahaja. Alhamdulillah.


Doa dan harapan dari ibubapa pengantin perempuan.
Maklang oo maklang ~~ hehe


 

Gambar bersama pengantin ^^ Cantik Uja
 

Gambar atas ni adalah request si pengantin. Hahaha dek,
KakF memang pakar mimik muka ni. Jadi terimalah .. ~~


Selfie lagi ^^


We're cousins!
(tak semua ada)

cite pengantin sikit je. Gambar yang over. Haha.

Selamat Pengantin Baru Fuza & Napi.

p/s: Aku tak rajin lagi buat part reception. So korang tunggu jelah eh.

4 comments:

  1. Oh ingatkan awok yg menikah tadi. Heh, congrats pada pengantin.

    ReplyDelete
  2. Taklah awak. Adik sepupu yang menikoh :D Ty!

    ReplyDelete
  3. Diana Akmal: Haishhh, perasan ke cmne ni cik?

    ReplyDelete