Monday, February 23, 2015

Adik 6th Birthday !

*this is birthday shout out for my beloved ones*
 
Assalamualaikum.

Kejadian berlaku pada awal Januari lepas. Ye AWAL JANUARI. Birthday adik yang ke 6 tahun. Tarikh sebenar jatuh pada hari biasa, jadi tukar, buat masa weekends. Aku up cerita ni sebab aku tengah rehatkan mata aku dari tengok kertas-kertas artwork atas meje ni. Lepas tu, tengok dalam phone ada gambar, jadi, marilah up kan.

Selain Power Rangers, adik suka Minions jugak. Dan Avengers, Batman, dann salah satu karektor dalam Transformer. Lupa aku nama dia. So pagi tu, ke Tesco Extra Cheras dulu. Cari kek. Jumpalah ...

Minion Cake!
 

 
 
Lepas beli, terus balik Tekali. Celebrate dekat rumah Opah. Adalah adegan-adegan yang mendebarkan dan kelakar. Aku, eh tak, semua orang bantai gelak kau-kau punya. Opah rilek je tidur walaupun kiteorang buat bising sebab gelakkan drama adik. Hahha.



Gilalah. Busu memang pandai berlakon. Adik sampai menangis taknak pergi depan. Hahhaa! Aku pun dah lupa busu acah-acah marah sebab apa. Tapi adik takutlah. Menjurai-jurai air mata kawan. Hhahahah!  
Ni pun memula dia taknak. Sebab malu ke apa, aku tak sure. Tapi dia memang menangis betul-betul okay. Amik masa dia nak berhenti. Awak kelakar dek.




So Happy 6th Birthday my liltle brother yang kuat bebel, yang kuat tengok Ninja Warrior sekarang. Walaupun adik tak baca blog kakak ni, takpe, suatu hari nanti mesti awak baca punya (akak akan paksa!) hahaha!

Lepas tu, hantar Zikri balik asrama. Dia bawak balik setengah kek ni memandangkan takda sape nak makan kek ni. I is tak suka krim minyak, tapi makanlah tapi kurang. Hhehee.

Malam tu makan burger kukus. Sebab aku, adik penggemar burger kan. So ma kata 
malam ni kita makan burger!
Aku apa lagi, excited woii ! Hahaahha.



Bye.

No comments:

Post a Comment