Friday, February 13, 2015

Nak jadi fashion designer lah lepas ni.

Assalamualaikum.

Dah Jumaat. Rajinnyaaaa aku update belog. Muahahhaa padahal ~~

Aku takdalah rajin sangat. Pemalas lagi adalah. Hahhaa. Ni datang mood rajin, lepas tu kerja tak berapa nak ada kan. Tu yang boleh rileks tu. Kerja tu ada tapi dah siap, so ....

Hari apa eh ... Masa Ahad 1 Februari tu, lepas hantar Busu balik, ma ajak pergi kedai RM2 dekat Impian Ehsan tu. Saja nak cuci mata. Last sekali boleh terserempak dengan sepupu ma. Jauh dia berjalan. 

Mai aii, ramai gila manusia dalam kedai tu. Berlanggar bahu lah cerita dia. Aku takdalah aim nak beli apa tapi bila nampak kotak benang-benang ni, aku macam 
OMG!! Nak beli yang mana ni? T__T
Jadi histeria jap. Hahaaha!
 


Dalam bekas tu ada macam-macam. Jadi lepas ni, kalau adik mintak tolong jahitkan kura-kura dia, aku semangatlah sikit. Hehhe. Lepas ni aku nak beli benang je, sebab haritu aku nampak dia ada jual benang je. Weh excited weh. EXCITED !

No comments:

Post a Comment