Saturday, April 25, 2015

Berhijrah

Assalamualaikum.


Korang, aku memang sibuk sejak kebelakangan ni. Tengok, blog pun tak sempat update apa-apa unless aku free sesangat. Ni pun, aku curi masa sikit sebelum aku start buat kerja yang super banyak ni. Nak buat macamana, kerja tetap kerja kan. Aku rasa aku dah jadi permenent staf yang kena datang office tiap Sabtu sejak tukar sistem ni. Sebab hari lain, memang tak sempat nak buat semua. Bertabahlah pejah...

Isnin ni, aku dah kena tukar tempat. So harini kira last day lah aku duduk tempat sekarang sebelum beralih 'selera' kononnya. Hehhe. Secara jujurnya, aku tak sanggup nak tukar tempat. Gila almost tiga tahun aku bertapa kat meja ni. Kalau nak makan, boleh makan sorok-sorok sebab 'dilindungi'. Meja baru takda wall. So kena more behave lah lepas ni. 

Kalau sebelum ni, aku breakfast pukul 8.45am sebab masa tu takda orang dekat pantry. Sekarang? No more breakfast during that time. Sebab? Malulah, nak bawak nasi lemak, merentasi jiran tetangga. Hhahaa! Tempat sekarang berdepan pintu pantry, so takdalah segan .. Agak-agak aku boleh kurus tak lepas ni, since dah jauh dari pantry? Will seeeeee ~~

Okay, aku dah nak start buat kerja ni. Aku nak balik sharp 1pm harini. Laci pun dah kemas. Dah macam nak pindah rumah! Hahahhaa.

Bye ^^

No comments:

Post a Comment