Saturday, April 11, 2015

Sabtu yang sejuk!

Assalamualaikum.

Semenjak dua menjak tiga menjak ni, selalu jugaklah aku update hari Sabtu. Kan? Sebab apa? Sebab aku ada dekat office lah. Ni dekat office sambil siapkan kerja. Sejak guna sisem baru, pening kepala aku nak buat kerja. Dulu punya sistem senang nak ingat. Sistem baru, dah nak masuk minggu ke3, baru aku boleh adapt .. SIKIT ! Jadilah dari tak tau langsung.

So, aku macam malas nak update apa-apa sebelum aku pro sistem baru ni. Ni pun sebab aku dah boleh buat sikit, tu update nak bagitau korang yang aku dah berjaya dengan sistem baru ni. Hahah!

Dah pukul 10:42 am, baru aku perasan most of the guys kat office harini pakai pink. Hahah acah cute lettewww :p 

Okay, out of topic. Hahha

Dah, aku nak sambung buat kerja lagi. Nak letak code baru lagi, since semua barang dah tukar code dan SEMAKIN SUSAH NAK INGAT ! 

Bye!

2 comments:

  1. perghhh! dia update blog laaaa...hahahaha...apa yg sejuk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Office lah sejuk. Saja buat tajuk takda kena mengena. hahaha

      Delete