Friday, May 8, 2015

Kesana, Kemari ..

Assalamualaikum.

Aku baru masuk office ni. Lambatkan? Ye aku tau. Tapi rilek dulu, makan kacang dulu. Aku pagi dah masuk. Pukul 8 pagi dah tercegat depan pintu office. Lepas tu dalam pukul 10.45 am tadi, Achik call kata ada emergency dekat rumah. Apa lagi, berdesup aku balik. Ingat dapatlah lunch mcd kejap ke, rupanya, sampai rumah dah 11.30, lepas tu nak masuk sebelum 12.30. Dah lupakan angan-angan tu, balik office jelah terus.

Dan sekarang aku dalam office, tengah memerah otak buat segala design/dokumen semua. 

Happy Lunch korang!

p/s: sempat tapau pau kari ayam je tadi.

2 comments:

  1. bak meh pau sikit...alaaa...relax laa...pi la lari beli mcd kejap...adoi! ruginya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab MCD kena masuk Jusco. Lagi lunch hour, mmg pack lah. So baik lupakan hasrat dihati. Makan pau inti kari ayam yang sikit ni jelah T_T

      Delete