Monday, June 29, 2015

Mengantuk.

Assalamualaikum.

 

My current situation now. Yes NOW!

Mengantuk gila tak tau pasal apa. Nak kata tidur lewat, tak pun. Mungkin sebab aku takda kerja. Sejak bulan puasa ni, aku kurang ada kerja. Tu pasal weekend aku dekat rumah. Kalau aku ada kat office pun, maknanya ada kerja hari Jumaat yang aku tak sempat nak siapkan disebabkan hal-hal tertentu.

 Aku dah habis godek youtube / news / segala maknenek websites yang aku dah bookmarked kat pc ni tapi satu pun tak dapat hilangkan kebosanan aku yang teruk ni. Hahaha padahal hari-hari bosan sebab kerja kurang.

Pagi tadi ada kemalangan berlaku dekat belakang office aku. Tapi bukan office aku lah. Kilang ais belakang office aku punya hal. Mesin ais dia rasanya yang exploded. Mungkin 'bekerja' non stop kan, so apa lagi .. Bau dia, boleh buat orang sesak nafas aku rasa. Bau macam cream wella lah kalau ikut bau hidung aku. Ada staff kat production kata bau macam hancing. So tak kisahlah mana-mana yang penting semua selamat lepas bomba datang. 

Sorry, tadi betulkan artwork SK kejap. Meh sambung balik membebel.

Jadi, apa lagi nak diborakkan? 

Aku tgh tunggu WGM ep 277 release ni. Tapi tak jugak direlease nye tu. Esok lah tu. Takpun petang-petang karang. 

Aku dah start mengantuk balik. Hmm apalah juadah berbuka harini eh? Lama tak makan sup ayam. Hehhe hi ma! ^__^

2 comments:

  1. bulan puasa kalau takde kerja memang mengantok je kerjanya kan..ape lagi..tidurlah sekejap..jangan lelame..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulan puasa ke tak puasa ke, actually sama je kak. Tapi kalau tak puasa tu, bolehlah makan untuk hilang mengantuk tu. Nak tido? Hmm takut terlajak kak oii. Pastu mmg tak biasa, takut lah keluar apa2 yang tak patut. HAHAHHA!

      Delete