Friday, May 20, 2016

Bebelan dipagi hari..

Assalamualaikum,

Harini aku sarapan nasi putih dengan kari kambing. Pagi-pagi makan berat en, well aku takda hal pun makan berat ke ringan sebab lepas beberapa jam aku tetap LAPAR. hahahaa! Sebab tu aku mengembang dengan begitu berjaya sekali sampai baju kurung pun tak muat. Kahkahkah memalukan betul =.='

What am I supposed to do now? Exercise? Workout? Diet? Haaaaa semua tak menjadi. Haha. Aku punya tahap kelaparan lagi dasyat okay. kekeke.

So, heard the news. Congratulations korang berdua! ^^

Haaa anw, aku tengah free SEKARANG. Kejap lagi baru busy kot. Tapi busy sekejaplah pun aku rasa sebab takda kerja yang bertimbun atas meja ni. Apa nak buat eh? Hmm..

Aku tengah fikir nak pergi kelas tak esok? Yelah 30hb aku dah exam, dah dua minggu aku skip kelas ni. Tapi macam malas pun ada. Tengoklah esok, kot-kot aku bangun ada suara-suara yang merdu suruh aku pergi ke? Manalah tau jumpa artis lagi ke en? Hehe. Haritu jumpa tapi si pelakon tak mengaku, eh cik adik, akak ni DULU penggemar drama tv ok. Setakat adik-adik punya muka, takda hal lah tapi nama memang tak ingat. Hahaha!

Tapi dulu lah. Sekarang aku tengok tv pun jarang. Aku tengok YouTube terus. Haaa kalau korang ada jumpa Lazy Holder untuk phone yang murah (since aku kedekut), bagitau ok..

Thanks in advance!

1 comment:

  1. Blogwalking sini..slm perkenalan. jon join GA syeeda
    http://syeedasaniey.blogspot.my/2016/06/giveaway-kad-raya-syeeda-saniey.html

    ReplyDelete