Thursday, July 28, 2016

Menguap .. Oreo .. Grr bosan!


Assalamualaikum.

Lagi satu jam, baru boleh balik. Herghh lambatnya masa nak berlalu. Kerja pun tak banyak sangat lately. Even harini pun takda kerja sangat. Selalunya aku sibuk pagi jelah. Tapi harini sampai lepas lunch pun busy tapi sekejap je. Pastu mereput. Hahah. Nasib baik ada bawak apple harini. So tadi baru makan.

Mengantuk tapi tak menguap. Fuhh hebat nauu penangan tidur awal ni -.-'

Sebenarnya aku takda apa nak bebual sangat. Saja nak mengisi masa satu jam ni ha. Nak makan jajan, hmm selagi boleh tahan, kita tahan. Phewww sampai lemau oreo weh aku tahan tak makan -.- Kesian oreo aku.

So balik ni aku nak buat apa yang patut dulu. Semoga aku tak tido awal harini. Hmm cakap pasal tido, Isnin lepas aku boleh tertido masa kawan ma datang beraya dekat rumah. Hahah paling dasyat siap bertudung sampai subuh weh -.- Aku tak tau lah asal aku penat sangat lately tapi as for now, memang pukul 8.30 onwards tu aku dah start menguap dah. 

Sekarang ni, asal letak kepala dekat bantal, aku jalan. Tetido terus. Sedar kemain awal pagi. Aku dah cuba bertahan, tapi asyik menguap non stop ni buat mulut aku stress. Hahah menguap pun stress, jadah apa kau pejah weh !!



Grrr menguap pun boleh jadi cerita o.o 

1 comment: