Monday, September 26, 2016

Barcodes LAGI ...

Assalamualaikum. Hi!

So yeah, basically aku baru je siapkan empat jenis product code. Fuhh dua hari aku amik masa buat benda alah ni. Gila! Working over the weekend, benda yang paling aku tak suka tapi itu yang aku kena buat since aku ada target untuk barcode ni. 

미친!

Uh huh! Tapi aku belum dapat gelaran workaholics lagi lah. Nasib baik. See, aku masih waras, dan masih ada perasaan ingin berhibur walaupun badan aku semua fikir barcodes. Gggrrr, ni lah benda paling aku tak suka. Barcode. 

진지하!!

Aku takda cakap aku mengeluh buat kerja, tidak sama sekali. Ni periuk nasi aku. Tapi barcode sentiasa buat aku nervous, buat aku keep eye on it tanpa peduli benda lain.

싫어!

Barcode akan selalu menghantui aku. Akan buat aku tidur dari waktu sepatutnya aku tidur. Macam sekarang, Almost 1:30am, aku tengah menaip sambil buar barcode, download videos dan marathon Il Woo's drama. 

Ahhh dah kenapa tiba-tiba ada Il Woo? Sorry geng! Cuma dah terbiasa. HAHAHHA! Tak boleh nak serious sangat ^^ Lepas tu sekarang tengah musim Il Woo, jadi kenalah redha setiap entri ada nama dia. HAHAHAHAHHAHAA habis lah korang. Semoga korang and aku yang baca ni tabahlah. Aku pun kena redha ni sebab dah gila bayang -.-' HAHAHAHA lagi.

Okaylah okaylah serious lah balik.

Jadi aku ada target. Semoga aku dapat siapkan beribu barcodes dalam masa yang aku dah target tu. Serious aku takut aku tak dapat buat tapi aku cuba. Yes, anda boleh pejah. YES!! Bila siap boleh bergembira. YES!! haa saiko diri sendiri =.=

Okay, semua dah setel ni. Esok je sambung lagi. Good night. 

No comments:

Post a Comment