Friday, September 23, 2016

Berkobar-kobar di dada

Hi mengkome!

Aku ada lagi satu muka surat code yang nak siapkan ni. Kalau tak harini siap, esoklah aku siap. Kalau tak esok, makanya Isnin lah. Ishh kuasa sangat aku nak buat kat rumah. Buat online kan.. Ok aku tau takda siapa nak tau pun aku buat ke tak kerja ni. Haa biarlah aku nak bagitau. Sementara aku ada benda nak bagitau. Kang aku senyap, hmm.. senyap jelah. HAHAHA merepek sangat pejah weh. -_-"

Apa aku buat sekarang selain coding? 

Menaip ni lah. Takkan aku bersilat pulak depan Shir. Kang dia cakap aku gila pulak -_______- Aku take 10 jap dari buat coding, perut sakit T_T

Okay malam ni Cinderella. Ahad jelah aku download. Nak download malam ni malas. Aku ada mission. Semoga berjaya lah. 

Well sepatutnya dah berjaya atau hampir berjaya tapi biasalah, seorang Faizah dia bersemangat cuma seminggu je. Haha sedih aku baca ayat ni. So kita try cara lain untuk melengkapkan mission tu. Andai berjaya, alhamdulillah. Wow tetiba rasa nak nyanyi lagu Vince ...

Bila mana di dalam jiwaku berkobar
Perasaanku mula menjadi gementar
Kan kuharungi tanpa rasa gentar
Kerna perasaanku ini hanyalah sebentar

Bila mana... berkobar-kobar

Di dada... berkobar-kobar
Ku atur langkah semangat penuh sabar
Walau di dalam nadi darah hangat membakar 

Daku buka langkah dengan jiwa yang besar

Kuhayati semangat yang berkobar

Taalaa... mari.. mari..

Taalaa... tuju kejayaan

Kita mendaki dan menjejak mimpi

Apa yang menanti tak siapa ketahui
Namun yang pasti mampu kita takluki
Bila di hati semangat berkobar-kobar

Taala... mari ..


Ya, penuh semangat! HAHAHHAA! 

No comments:

Post a Comment