Saturday, September 24, 2016

Insane!

Assalamualaikum. Selamat Pagi!

Gila! Betul-betul pagi ni aku update! HAHAH! Aku baru lepas download drama Flower Boy Ramyun Shop. Based on genre, okaylah style aku. Tak serious. So nanti kita tengok macamana cerita ni. Best ke idok. Kalau best, kita teruskan sampai ep16. Hehhee.

Basically pagi ni aku kerja RASANYA. Code dah siap, so nak masuk next step which is BARCODE. Haaa benda yang paling aku rasa leceh. So aku ada target nak siapkan semua barcode tu. Mungkin dua bulan? Insyaallah aku yakin aku boleh siapkan sebelum due date. Sebab coding ni dah lama sangat kat tangan aku. Yelah nama pun barang kedua penting. So kita siapkan barang pertama dulu baru buat kedua kan? Itu yang aku diberitahu lah, so ikutkan jelah.

Haa Cinderella episod malam tadi pun aku dah setel download. Tunggu Ahad, download episod malam ni pulak. So baru boleh tengok lak. Eh aku lupa, aku nak download ep1 sampai ep6 Cinderella. Jap eh...

Ok, sedang mengdownload. HAHAHA! Quite lajulah internet aku dari wifi. Sakit hati awak ni kalau guna wifi. Hehee. 

1 comment: