Thursday, September 29, 2016

Keterujaan melampau melampau, bukan ada Il Woo pun -.-

Makanan fav masuk mengadap.


Keterujaan tu memang melampau betul tadi. Sebab aku tak balik lunch, macam biasa, Khamis je kerja memang melampau banyak dan ya, Sabtu ni pun aku kena kerja. Eh apa tetiba masuk perihal kerja takkala hati membuak-buak nak share keterujaan chocolate pudding ni. Haaa sedap okay.

Bagi KakNana dengan Dayah rasa tadi. Dorang cakap sedap. Eh gila tak sedap? Yang sedap je memang akan jadi fav. Yang tak sedap, hmm silalah jangan merajuk. Bertenang dah lah. HAHAH!

Dah lah. Pc macam hang je lepas aku cerita keterujaanku ini. Hmm pc saiko.

Nak sambung buat map Malaysia. Fuhh kecik besar kecik besar je aku tengok map ni. Ruang dia kecik gilaaaaaaaaaaa! Asyik zoon in zoom out je dari tadi. Gigih!

Dah. Aku busy. Nasib baik pudding tak habis lagi.

2 comments: