Monday, October 31, 2016

Hari terakhir.

Gooooooooooooooood Morningggggg~~

Assalamualaikum.

Hari terakhir untuk bulan Oktober. OMG! Sekejap je dah nak akhir tahun. Apa yang aku dah capai untuk tahun ni? Hmm dalam banyak-banyak benda yang aku list down, aku rasa baru satu yang tercapai. Setelah bertahun-tahun aku usahakan, akhirnya dapat jugak. Alhamdulillah. Yang lain? HAHAHHA teruskan menjadi impian yang tak tau bila boleh dilaksanakan.

Insyaallah adalah rezeki bahagian-bahagian yang tak terlaksana lagi tu. Doa-doakanlah.

Untuk tahun ni, target aku untuk bahagian kerja, aku nak setelkan barcode (lagi!) sebelum 2016 mengundurkan diri. Fuhh rasa macam lama tapi sebenarnya kejap je weh. Barcode pun tak sampai separuh siap lagi ni. Takut akak. Kena usaha lebih ni. Lepas taip ni, nak sambung buat barcodes lah. Kalau siap awal, lagi bagus. Boleh celebrate! EH?

Itu baru perihal kerja. Perihal peribadi? Hmmm... no komen. KAHKAHKAH statement artis sangat kau pejah. Menyampah aku!

Dah lah, nak buat kerja. Mood takda lagi tapi kenalah buat. Nak capai target kan. Dah lah semua orang dekat rumah cuti harini...

p/s: dah kena list down target untuk next year ni. kurus maybe? MIMPI!

No comments:

Post a Comment