Tuesday, October 25, 2016

Misi: Tido

Hari: Selasa
Waktu: Lunch Hour
Misi: Tidur

Assalamualaikum rakyat jelata semua. 

Ya, misi harini adalah tidur diwaktu lunch tetapi nampaknya seperti misi itu telah gagal. Padahal mata mengantuk gila okay. Bila dah ada masa untuk tidur, taknak pulak mata ni tutup. Elok je segar bugar. Ni dah nak habis waktu lunch, mata pun buat hal. Asyik nak tertutup tidur je. Eh mengada sangat mata ni.

Aku rasa aku mengantuk berpunca dari makan breakfast yang super over. Breakfast like a king sangat kan. Lepas tu mengantuk. Sendiri cari pasal. Kalau aku tau aku tak keluar lunch, ketiaw yang kaknana belikan pagi tadi, aku simpan untuk lunch. TAKPELAH NASI DAH MENJADI BUBUR. EH BUBUR MCD SEDAPNYA WEH HARITU DAPAT MAKAN..

HAAA JANGAN TANYA AKU LUNCH APA HARINI, SEBAB AKU TAK LUNCH. Wow wow wow diet ke pejah? Oh tidak! Misi untuk diet hmm takda lagi dalam perancangan. Hahah. 
Apa lagi nak diborakkan ni sebelum aku sign out?

Oh aku dah makan dua keping chipsmore. Dua keping baru. HAHA. Sebab tak balik, aku pesan dengan kaknana keropok lekor kalau dia jumpalah. Kalau tak, ia tak usah. 

Oh oh oh.. kejap lagi ada talk kat meeting room bawah dengan HLB. Kalau rasa nak pergi boleh pergi dengar katanya. Tapi being me, eh tak payah lah. Malasnya. Kalau aku free sekali pun, memang taklah aku nak mengendeng kat bawah tu. Ceh padahal malu. Wahahha!

Dah lah. 

Nanti kalau aku tak boleh tidur lagi ataupun aku lapar ataupun aku pergi mengendeng dekat bawah, aku cerita lagi. HAAA ADA HATI NAK MENGENDENG RUPANYA -.-

Pejah is poyo!

No comments:

Post a Comment