Monday, November 14, 2016

Nak lawan Hongki !

Assalamualaikum.

Last aku jejak bowling tahun 2014 kalau tak silap. Perghh lama sangat tu. Ni dah penghujung 2016 pun. Hahaha. Okaylah dari takda memori bowling langsung tahun ni.

Niat dihati nak score banyak-banyak lepas tu nak ajak Hongki lawan. Tapi nampaknya impian terus menjadi impian apabila aku tak berapa nak score disebabkan kepenatan, mengantuk dan sebagainya. AHAHAHHAHAAHHAAHHA ayat habis sedap padahal tak reti main. Eh biarlah! *asap keluar kat hidung*



Nasib baik lawan sesama sendiri. Sesama cousins. Sesama ahli keluarga. Malu pun malu dengan kaum keluarga jelah. Takyah nak malu sangat dengan jiran tetangga lane sebelah. Dorang pun sama je sebelum dorang jadi pro. HA! AYAT SEDAP LAGI -.-



Tengok nama pun dah tau yang mana satu aku en? At least aku bukan yang terakhir. Jadi nya tak perlu malu *tiup kuku*

Walaupun tak berapa nak score tapi gaya tu penting. Biar masuk longkang beribu kali pun tapi confident, YA CONFIDENT tu penting. SANGAT SANGAT PENTING. Hahahahhaha! Haa nak tips cover malu? Sila gelak lepas dah baling bola. HAHAHA.

Tips pebenda lah macam tu -.-


Dah keputusannya .... Aku tetap disitu. No 3 tidak berganjak T_T


Selingan..



Adik main benda ni. Macam virtual roller coaster tu lah. Betul-betul depan bowling. RM25 untuk 4min. For me, tak berbaloi lah sebab satu mahal dan satu lagi awat kejap nauu? Kesian pengeluar duit. Tapi yelah, budak-budak happy lah. Tu je. Macam budak gedik ni, dia happy lah. Sebab dia suka lah benda-benda macam ni.



The supper annoying gedik kid, Poih Ajih. HAAHA

No comments:

Post a Comment