Friday, December 16, 2016

Barcodes lah sampai lebam

Assalamualaikum.

Mood: L.O.V.E - CNBLUE

Ingat nak update esok je tapi disebabkan tengah update files dalam hard disc ni, so updatelah kejap. Okay, to be honest, aku sangatlah sibuk. Sejak bila? Nampak macam free je? HAHAHAHAH. Memanglah free sebelum ni. Tapi lepas #mamatannoying keep on called, tanya barcodes so aku rasalah marilah bekerja keras untuk siapkan sebelum tahun baru. Dan baru tadi aku update list barcodes, guess what? ada 18 pages yang bermaksud ada lagi 1200+ barcodes nak kena buat. 

OMG !!!!

Harini je, lepas siap data entry store punya hal, aku terus berdesup buat barcodes. Eh berdesup macam kena bergerak T_T padahal kat situ jugak. HAHAHA. Biasalah kena nampak macam drama sikit, baru lah excited nak baca. 

HEHEHEHE.

Oh actually ada banyak benda nak cerita. First event yang aku attended dengan company. Seriously the best experience so far. Thank you Writebest  Jasamu tetap ku kenang. Ehcehhh. Lepas ni ajaklah lagi. Hehehhee.

Hi E !

So, tunggu aku free sikit, aku update back to back ok? Wahh kemain berjanji ni. Hehehe. Sekarang tak free. And guys, doakan aku dapat siapkan semua barcodes by next week. 

Oh esok masuk office. Barcodes week bebeh!

Bye!

No comments:

Post a Comment