Friday, January 6, 2017

7 First Kisses

Assalamualaikum.

Sebelum aku start check barcode (oh barcode part 1 dah siap yey!), aku nak review web drama yang aku baru je tengok malam tadi. Sebab dah habis on going, baru best sikit nak tengok. Tapi yang tak best, drama tu sekejap sangat. Yelah, nama pun web drama kann ...


7 First Kisses.

Takda nak review sangat. But yang boleh aku share, cerita ni best! Walaupun secara logiknya, takda nya benda-benda ni terjadi in reality. HAHAHA. Tapi suka tengok and aku tengok episodes yang ada orang aku nak tengok je. Jongsuk dah confirm ada dalam list. Tapi Lee Min Ho? Ji Chang Wook? Kai? HAHAHA tetiba sangat dorang termasuk dalam list aku en? Taecyeon pun aku tengok sebab hahaha dia handsome. Kahkahkah! 

Aku tak faham kenapa Wawa cakap tak best tapi aku rasa best je, bolehlah buat aku gelak non stop semalam and rasa geli. HAHAHA. Tapi episode Ji Chang Wook tu hmm.. macam familiar sangat scene tu. Tu bukan scene dalam drama dia ke? Entah, aku rasa macam ye sebab macam ternampak cuts dekat Twitter. Biasalah TL aku penuh dengan peminat kdrama. HEHEHE. 

Bagi aku, dalam lima episode yang aku tengok (Ji Chang Wook, Kai, Taecyeon, Jongsuk, Min Ho), aku paling suka episode Kai. HAHAH. Oh Min Ho jugak. Episode Kai macam cute, comel sangat. Min Ho pulak, macam reality. Yang lain over. Lagi-lagi Taecyeon. Over sangat ni. Tapi kelakar lah. HAHAHA.

Overall, cerita ni bolehlah tengok walaupun pendek nau. Bolehlah jadi bahan untuk lelapkan mata kalau tak boleh tidur tu.

So bye.

4 comments:

  1. Akak download je...malas nak tngk lagi..hahahah..belum sampai mood!

    ReplyDelete
  2. Haa fe pun save kat youtube je. Guna wifi sebab drama tak penting. ahhaha.

    ReplyDelete
  3. happy new year, moga azam 2017 tercapai dgn melupakan azam 2016.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Adam. Happy New Year to you toooo!!!

      Delete