Tuesday, January 3, 2017

FAME Soft Matte Lip Cream

Assalamualaikum.

Since dua tahun lepas, aku mulalah berjinak-jinak dengan barang make up ni. Dulu, asal pakai je, lap. Asal lap je pakai. Takda confident nak tunjuk bibir merah menyala oh jantungku berdegup pantas keranamu, haru biru fikiranmu bila kau pergi jauh, kehadiranmu mewarna kehidupanku.. 

Eh ternyanyi pulak. Lama tak dengar lagu ni.

Okay, tahun lepas. Eh padahal minggu lepas je. Ada Mood Republic kan? Siapa pergi? Angkat tangan NOW! 👋👋👋👋👋👋👋 Amboii excited sangat ni sampai angkat tangan taknak turun-turun dah. Hahaha. Okok, aku pun pergi jugak. Aku ada mission iaitu nak jumpa blogger Kak Filla, Kak Elly dengan Kak Peej. Weh gigih cari booth Elffie tau. Nasib baik jumpa.

Tapi ..
Tapi ..

Tapi sayang ....kehadiran kekasih lama mu, datang kembali mengenang cinta dahulu ... 

HAhahaha nyanyi tak habis-habis. Used to be lagu fav adik. Serious. Adik berumur 8 tahun. Sekian.

Okay dorang takda dekat booth. I is sad. Tapi since aku dah sampai ..... ,


Yey, finally!

006 Gossip

Kalau biasa, harga RM29. Tapi masa dekat MR haritu, jadi RM25. Jadi aku belilah walaupun duit ku .... Hahahha sendiri sambunglah lagu apa yang korang kenan. Aku dah fikir lagu M Daud Kilau dah ni. HAHAHHAA.

Review? Hmm aku baru pakai 2x. So far okay je. Cuma bila bibir kerap basah, lip cream tu jadi crack. Hmm macamana eh nak terangkan? Mungkin kena apply selalu kot? Aku apply sekali cukup. Hahaha. Tapi so far, okay. Takda masalah pun. Cuma sebenarnya aku tersalah amik colour. Takpelah, redha itu Pejah. Warna ni pun okay je. Gossip kan, elok nauu lah tu. Heeheheh.

No comments:

Post a Comment