Monday, April 17, 2017

Bosan.

Assalamualaikum.

Lagi 30min nak balik. Tak sabar! Dah rindu katil, tilam, bantal, bilik semualah. Nak tidur! Tapi dah tau dah, tak mungkin tidur awal bebenor. Kalau masa kolej bolehlah, balik kelas, terus tidur sampai Nora tanya Mawas bila aku nak bangun. HAHAHA! Penat kot. Walaupun masa tu naik motor Nora pergi balik kelas tapi tetap penat. Bila je aku tak penat? Makan pun kadang-kadang penat. Saiko!

Actually baru lepas makan donut dengan kuih keria ni. Thanks KakNa belikan. Kenyang dah. Ada orang tu ngidam keropok lekor pukul 3 pagi, terus order keropok lekor sekali. Lepas tu makan senyap-senyap je. Tau tau dengar tapak kasut je. Dasyat lagi dia dari aku. 

Aku bosan sebenarnya. Dari pagi. Jadi bosan. Bosan. Sangat. Bosan. 

Bosan.

2 comments:

  1. Replies
    1. Akak!!! komen tahun bila ni? HAHAHHAHAA

      Delete