Friday, May 26, 2017

2nd article and Selamat Berpuasa!

Assalamualaikum.

I'm back people! I AM BACK! well at least today -.-

Ok, sebab aku tengah mengantuk plus lapar ni, marilah aku update apa-apa yang patut sebelum entri akan datang. Biasalah aku sekarang busy tapi kadang-kadang aku buat-buat busy. Hehehe. Tapi selalunya aku memang busy. Baru nak tidur sekejap je, dah ada orang call. HAHAHAHA aku kena redha terus masa tu.

Anyway, 



my second article guys!

Dan kali ini tentang persahabatan. Bagaimana kita nak menghargai sebuah persahabatan itu. Jemputlah baca kalau sudi lah :) Basically I'm not that good untuk bercerita tentang sebuah persahabatan tapi I'm so lucky to have these bunch of friends yang selalu ada, yang selalu tahu how to appreciate sebuah persahabatan walaupun jarang jumpa. 

And you, #FabulousLadies , you guys are totally great and fabulous in your own way. I love each one of you. And to other bestfriends too, thanks for always there for me. Selalu ada je bila Pejah nak mengarut santai tak kira pagi, tengahari, petang, malam, tengah malam. Hahaha korang memang the best. Layan je kan perangai drama Pejah. OMG thanks korang!

Oh sebelum terlupa, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN semua! Aku macam biasa, setiap tahun, lunch hour akan melepak dekat office sampai last day puasa. So heaven sikitlah. Sejuk ... Hehehe.

Apa menu sahur korang tu?

No comments:

Post a Comment