Tuesday, August 15, 2017

Bila kau bosan, semua bosan sampai tak tau nak tulis apa. Ya, memang bosan.

Assalamualaikum.

뭐하고 있니?
그냥 ..

Eh bosanlah. Bosan yang amat bosan. HAHAHHAA. Sebab apa bosan, masih tidak diketahui. Kalau tau pun, malas nak ambil tau sebab nama pun malas. Ha nak apa lagi kan? -______________-" Kerja pun semalam dah siapkan. Ada lah tinggal filing je tapi malas kan. How I wish ada orang filing kan?! Hehehehhe mengada sangat perangai. Tak lah aku gurau je pun *mata keatas*

Kejap lagi aku sambung menaip. Kakna minta tolong.

Ok, I'm back people.

Basically aku memang dah free ni. Tengah tunggu container sampai office je, then update emails semua. Other than that, aku akan termenung pc ni sampai meletup! HAHHAHAHAA drama sangat.

Grr nampak sangat aku takda benda nak cerita. Ada tu memang ada tapi aku tak tau nak luahkan macamana. Jadi till next post yang tak tau bilaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

Bye!

No comments:

Post a Comment