Tuesday, August 22, 2017

Zera's Engagement Day!

Assalamualaikum.

Bila dapat tau yang one of my girls akan bertunang, of course kita semua rasa macam OMG! finally! Someone are getting married soon! Fuhh drama sangat. And pada sehari sebelum kejadian, yakni Jumaat, Zera told us about her actual time for getting the ring. HAHAHA. So she asked us to be there sebelum majlis bermula. And we did!

Aku tau aku bukak mata, korang dah sampai eh!

Arahan dari seorang gadis yang bakal disunting. Rasa nak lempang! Tapi kitaorang sampai selepas dia bukak mata dan dah siap make up pun. HAHAHHAHAHA eh gila apa nak datang sebelum dia bangun? Mengada sangat perangai kalau datang awal-awal. Tapi Zera nampak cantik. Bak kata Zera ...

Aku macam Tunku Tun Aminah kan?


Bagi tidak menghampakan seorang Zera, kitaorang ye kan jelah. HAHAHAHHAHAA bila lagi kakchik nak feeling macam tu kan? Dihari bahagia saja. Dan aku terlupa birthday dia around the corner! OMG terlupa. Tapi takpelah, dah dapat hadiah cincin kan? HEHEHHEE



Us  Sebelum seorang Nur Zahirah tukar status. Yeah yang besar tu aku. Siapa lagi? *mata ke atas*


Us  Selepas seorang Nur Zahirah dah tukar status. And omg! Terselah gigi dracula masing-masing -___-"


Congratulations pretty girl!


Biasalah, dah datang awal kan, haruslah gambar bersama kena banyak. Baru rasa macam orang penting padahal duduk dengar Zera membebel je. HAHAHA. And kenapa muka aku macam tu OHEMGEEEE! Dah lah Zera kata aku senyum sinis sekarang -.-



The best photo from Pina.



Mana tuan tanah? Sorry iolls kan pemalu. Takpe, Iolls duduk tepi sambil tahan krem kaki je. Penat duduk bersimpul macam gegadis melayu terakhir. Gittewwww :p


The best picture of the day! Us 



Sebelum pulang ke sarang masing-masing. 

.

Soon to be Mr & Mrs Fareez. Alololooooo 

Dear korang, yeah both of you. My warm wishes to both of you on this special day; May you both continue to enjoy and love and be there for each other no matter what. I am so haaaaaaaaaaaaaaaappy for both of you (walaupun banyak sangat drama nak kena dengar. hahaha takyah malu-malu eh Zera. Aku ingat lagi kejadian dekat bus stop!) 

Congratulation on your engagement best friend! 

No comments:

Post a Comment