Wednesday, October 25, 2017

Boria!

Assalamualaikum..

 

Our own Kumpulan Boria gaissss!


Kau tak tau, betapa gigihnya masing-masing pakai tudung balik sebab nak bergambar! Dah lah panas berdeting. Lepas selesai, semua tanggal. HAHAHHAHA. Yaaaa aku masih mengungguli carta tumbesaran paling cemerlang diabad ini. HEHEHEHE. Tahniah pejah :)


One with Ma

Susahnyaaaaa nak cari baju seorang Faizah. Bukan tak muat ye tapi demi nak style macam Vivy, gigihlah cari but ended up with baju tu ha. Last minit beli kat Aeon. Semoga aku pakai selalu lah baju tu. Eh ada orang kata aku nampak kurus. Alaaaaa terima kasih daun keladi sebab puji. Esoknya, Ahad, terus jadi gemuk sebab baju tak menampakkan pejah kurus -.-


Sepatutnya baju aku sama dengan Busu & Iqa! Tapi sebab takda size aku, jadi nyaaaaa aku beli lah baju kat atas tu. 

Sekian.

Macam tu je cerita. Nampak nauuu takda idea. bye.

No comments:

Post a Comment