Tuesday, November 28, 2017

Teyka's Engagement.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, Teyka dah selamat jadi tunangan kepada Reza. Yahooooo two more to go! HAHHAHAHAA.

Tak payah mengharapkan ada muka aku dalam entri ni sebab aku memang takda. Gambar pun semua ihsan orang-orang dalam gambar tapi mengada letak watermark sendiri -.- Poyo bukan? hiks!

 

Tapi kalau aku ada pun, aku bukan sejenis akan bergambar macam ni ye. Aku akan berdiri atau duduk kaku ditepi itu sambil bibir mengigil sebab tak tau nak senyum macamana lepas tu rasa malu gilaaaa. Biasalah pejah -.-


Bestfriends



Dua orang ni, bertunang tahun yang sama, and insyaAllah akan menamatkan zaman bujang mereka pun pada tahun yang sama jugak iaitu tahun hadapan. Fuhh gigihlah dua manusia ni bekerja keras lepas ni. 

And tahniah jugak kepada Yong (Teyka's sister) sebab selamat bertunang. Yes, mereka berdua (Yong & Nyah) bertunang pada hari yang sama tapi lain-lain waktu. And ye, itu Ajak Shiro. Special appearance ok. Gigih memasing tengok IG Live Ajak. Pina gigih download video nak bagi semua tengok. Hehehe.


So congratulations Teyka, Reza.

Dengan ucapan (kepada Reza), jangan block number kiteorang dari phone Teyka eh.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA!

No comments:

Post a Comment