Wednesday, December 13, 2017

My Third Article!

Assalamualaikum.

Kita kembali bersiaran di bulan akhir untuk tahun ini. Since aku tengah free sekarang, jadi moleklah aku update korang the latest article yang aku dah published dekat Zcoop baru-baru ni. Alhamdulillah akhirnya ada juga idea nak datang setelah beberapa bulan menyepi. Wow ayat kemain sangat -.-

 
nama diberi.


Nak baca lagi?

Boleh click badge Zcoop sebelah kanan blog ni dan akan terpampanglah tiga articles yang telah aku buat hasil idea aku dan teman-teman. Tapi aku tau korang malas nak cari kan? Nah aku bagi ---> article

By the way, a big thanks to Najla sebab dia yang bagi idea untuk latest article ni. Kalau tak, memang tak wujudlah tajuk ni dalam column aku. Hehehe. Thanks Naj!

Aku ingat lagi masa tu aku dalam kereta tengah meredah hujan lebat gila dekat Perak, sesambil melihat keluar cermin tu, aku scroll Twitter and nampak tweet Najla. Aku reply. Eh dia reply jugak then tetiba dia bagi idea. Hmm lama dah idea ni. Aku ada je buat rangka dia tapi tulah nak perah otak untuk kembangkan cerita tu yang malas. Ambil masa.

Dan akhirnya siap selepas aku dapat email dari Ms Editor tanya takda apa-apa ke? Nahhhh gigih aku siapkan :)

Wahahahha I is busy. Kadang-kadang tak busy tapi buat-buat busy. Biasalahh ....

Happy reading gais ^^ 

No comments:

Post a Comment