Thursday, January 25, 2018

Oh Bunga Kantanku ...

08:58 am

Assalamualaikum.
Selamat pagi gais ☺

Sebelum aku start harini dengan kerja, marilah kita berbual dahulu. Tapi sebenarnya, korang tak payah berbual. Biar aku je membebel sorang-sorang dengan menggunakan jari jemari ku yang rancak menaip di papan keyboard ini. Haaa ayat perghhh :D



Dah kenapa tetiba aku letak bungan kantan dekat sini?



Sebab Bunga Kantan ni lawa! Dia punya kembang, dah boleh buat bouquet ok. So aku bagi idea for those yang  nak buat bouquet tu, apa kata korang tukar bunga rose ke apa ke, ke Bunga Kantan? Well BUNGA jugak kan? Hehehehe tapi cari yang dah kembang macam ni lah. Rumah Opah bersepah wehh!




Soon akan jadi wallpaper dekat pc office. Hehehe. Siapa yang pernah tengok either laptop atau pc aku, dorang tau lah wallpaper aku sentiasa bertukar dengan gambar-gambar makanan. Haaa DP Whatsapp aku tu, dah bertahun tak tukar. Once Farah pernah tanya ...
Agak-agak, bila kau nak tukar dp ni?
HAHAHAHAHH malas! Tapi ramai orang tak tau tu adalah kambing bakar! Dorang mesti teka salah tau. Tak suka! Tapi takpe, aku maafkan korang. Eh?

Tetiba masuk cerita DP Whatsapp -.-'

No comments:

Post a Comment