Friday, January 5, 2018

You did well, #PurWhi ❤

Assalamualaikum.

Kita kembali lagi. Nampak sangatlah aku hmm bosan? Tapi jarak pun lama ni. Biasalah aku jalan-jalan cari kerja dulu ni.

Anyway ...

Adakah anda masih ingat dengan #PurWhi? Jika anda masih ingat? Baguslah. Takda hadiah pun kalau betul. Hahaha. Oh yeah, dia kini tiada disisiku lagi. Sedih?

EH MESTI LAH SEDIH!
4.8.2012 - 29.12-2017

#PurWhi dah selamat aku gantikan dengan yang baru yakni tiada nama lagi untuk yang ini. Gembira sebab dia tinggi compared to #PurWhi tapi tetap sedih sebab lima tahun aku dengan #PurWhi tu.Pastu dia pun harta aku yang pertama. 

Tapi tulah, takda benda yang kekal pun dalam hidup ni.
Eh cehh ayat kau.

Dah lah. Aku sedih kot.
Nak sambung buat kerja balik. Tiba-tiba dapat kerja. Kerja sangat cemburu dengan aku.

2 comments:

  1. Janji dapat pergi balik kerja dengan selamat kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah. Tak sanggup dah, nak tersadai kat highway selalu. Malu satu hal, duit satu hal.

      Delete