Wednesday, February 14, 2018

Seminggu cuti woii !

Holiday mood.

Assalamualaikum.

11:06 am, aku dah get ready untuk memulakan percutian CNY yang akan bermula dalam beberapa jam je lagi. Hehehe kebanyakkan kawan-kawan aku jealous. Adakah anda salah seorang dari mereka? HAHAHHAHAHAHHAH lek ah, cuti je pun. Bosan kot cuti lama-lama.

Ok, kerja pun aku dah siapkan since Lesung suruh siapkan awal. Jadi sekarang aku cuma update excel aku jelah, and aku dah print out. Buat apa excel tu? Eh kerja-kerja persendirian aku lah. Apa aku nak buat, nak beli. Ha semua kena compile kan dalam satu excel. Beli atau tak, tu belakang kira. Yang penting niat. 

Takda kena mengena, aku tau.

Tapi korang ok je kan walau ayat-ayat aku ada atau takda kena mengena en? So layan jelah. Plus aku macam dah lama tak menulis / menaip. Nak kata takda masa, ada je weh tapi aku malas. Hehehe

Aku punya article dekat Zcoop pun lama tak update tu. Matilah kena kejar dengan Editor lepas ni. Sorry Ms., I busy lately. Haa tetiba. Takda idea lah T_T

Ok, ex supervisor aku masa aku practical whatsapp aku ni sebab pagi tadi aku wished birthday dia. Yes, birthday dia, satu dunia celebrated kau. Syok ke tak tu?!

Hmm apa lagi aku nak taip ni. Boring dah.

Kejap lagi nak buat spec baru. Setelah hampir dua tahun tak bertukar, meh lah kita tukar baru dan aku rasa macam nak back in normal in terms of spec. Jadi aku harap kedai tu adalah spec yang kena dengan jiwa aku. Kalau tak, kita cari kedai lain! HAHHAHAHAHAHAAH

Dah lah, perut aku dah berbunyi ni. Bila nak makan?

No comments:

Post a Comment